Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

moican

Hero Member
Σεπτ. 13, 2010
2,642
2
0
37
moican said:
Δεν θυμίζει μίλτεκ?
10171880_600462766706521_8239185604940641554_n.jpg

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.600462726706525.1073741842.322043667881767&type=1
που μιλησα με δανελατο, ειναι ρεπλικα της μιλτεκ!
 

giannis_suzuki

Pro Member
Oct 17, 2010
384
0
0
πολυ μαπα ειναι ο κουρμπαδωρος του....αν ειναι να τσακιζει ετσι 38αρηδες σωληνες φανταζομαι πως κανει τους μεγαλυτερους....
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
και οι κολησεις δεν ειναι tig. οχι οτι παθαινει τιποτα με mig ή ηλεκτροκοληση αλλα οταν εισαι επαγγελματιας καλο είναι να ειναι με tig για αισθητικούς λόγους...
 

panosd

Pro Member
Σεπτ. 4, 2011
657
0
16
35
panosd said:
Έπειτα απο παρότρυνση κάποιων, διάβασμα σε αλλα forum με αντίστοιχες επιδωσεις αυτοκινήτων και λαμβάνοντας και τις απόψεις κάποιων παιδιων από εδω αποφάσισα να πειραματιστώ και να  στενεψω την milltek σωλήνα από φ60,3 σε φ54!Το αποτελεσμα αυτού είναι οτι μου έχει κόψει παρα πολυ αισθητά το αυτοκίνητο απο τις 3000σαλ μέχρι και τον κόφτη!
Αυτό αποδεικνύει ότι δεν είναι τυχαία η εξάτμιση της milltek με φ60, 3 διατομή σωλήνας και με το κατάλληλο τελικό! Διαψεύδει όσους πίστευαν ότι είναι μεγάλη για αυτά τα άλογα και αυτο το στάδιο βελτίωσης!Οταν επιστρεψω Αθηνα θα ξανα τοποθετήσω την milltek και αυτη θα βγει στο σφυρί!


Και επανέρχομαι στο θέμα με τα τελικά συμπεράσματα....
Επειτα απο τις πρώτες εντυπώσεις που ειχα αποφάσισα  αφου την ειχα βάλει να την αφήσω καποια χλμ, να κανω πιο μετα  μια δυναμομετρηση και να πραξω ανάλογα!
Αφου έκανα περίπου 700χλμ έβλεπα το αυτοκίνητο ολο και καλύτερο με αρκετα απότομα ξεσπαματα και με μια πιο εντονη ροπή στις ψηλές στροφές!Μου φανηκε πολύ περίεργο και στην πραγματικότητα  τα ίδια μου έδειξε και το δυναμομετρο!Απ ότι καταλαβαίνω μέχρι και στην αλλαγή της σωλήνας ήθελε να προσαρμοστεί ο εγκέφαλος! Εγω προσωπικά δεν μπορω να το εξηγήσω αλλιώς!
Ολες οι απόψεις είναι καλοδεχουμενες!

Καποια στιγμη θα ανεβάσω και καποιες φωτογραφίες απο τη δουλειά που έγινε.
Την δυναμομετρηση θα την αναρτήσω στο κατάλληλο θέμα!
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
γενικα ο δανελατος κανει καλές ρεπλικες και στα honda.

για τον κουρμπαδορο που λεει ο γιαννης, ψιλοισχύει, αλλα δεν βλεπω να κάνει τρελή διαφορά στ' άλογα.
 

laDAKIAS

Member
Jul 2, 2010
114
0
16
38
αθηνα
Καλησπέρα!

Αφού τσίμπησα ένα χταπόδι milltek μεταχειρισμένο σκέφτομαι να προχωρήσω στην αλλαγή όλης της εξάτμισης!

Ποια διάμετρο προτείνετε για τους σωλήνες?
Προσωπικά θα πήγαινα σε 52 ίσως και 54 αλλά κάποιοι εξατμισαδες μου λένε ότι θα κρεμάσει τελείως λόγο μεγάλου χταποδιού!
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Το αυτοκίνητό σου έχει τον ίδιο κινητήρα με το fiesta sport mk7, οπότε γιατί να μη λειτουργήσει η 54άρα εξάτμιση που λειτουργεί στον panosd;
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Εγώ θα πήγαινα σε 54φ. Θα μπορέσεις να μοιράσεις σε όλο το φάσμα των στροφών σου την δύναμή σου και θα είναι και πιο βιώσιμο.
Όλοι οι εξατμισές για να πουλήσουν λένε ότι είναι μεγάλο,αλλά όταν θα το βάλεις θα το ευχαριστηθείς
Θα σου κρεμάσει από τις 1000στρ μέχρι 3000στρ
 

laDAKIAS

Member
Jul 2, 2010
114
0
16
38
αθηνα
μου προτείνουν 48αρα σωλήνα από 50αρα που φοράω τώρα  μετά τον καταλύτη ώστε να μην κρεμάσει!
 

AN7

Member
Oct 2, 2010
241
1
0
36
Βάρκιζα
Μου θυμιζει σκηνικο οταν με ειχαν γραψει για θορυβο και πηγα σε εναν εξατμισα να μου βαλει μεσαιο που το ειχα βγαλει και μου ειχε πρηξει τα κακαλα οτι εχω χασει, βεβαια ο δρομος εδειξε οτι ειχα παρει αλλα δεν καταλαβαινε.

Ο δανελατος εχει κουρμπαδορο cnc που δουλευει κυριως τις σωληνωσεις, καποια χταποδια τα κανει με cnc και καποια αλλα με απλο κουρμπαδορο. Νομιζω εχει να κανει με την διασταση της σωληνας περισσοτερο γιατι αν θυμαμαι καλα μου ειχε πει πως δεν ειχε μητρα για κατω απο φ40 αλλα σε αυτπ δεν βαζω και το χερι μου στην φωτια.
 

panosd

Pro Member
Σεπτ. 4, 2011
657
0
16
35
Η άποψη μου είναι να πας για 54 εξωτερική (51 εσωτερική).
Σκέφτεσαι κατι για μεσαίο? Απο καταλύτη τι θα τοποθετήσεις? Τελικό θα κρατήσεις αυτό που έχει ή φτιάξεις καινούργιο με τις διαστάσεις της σωλήνας? Αν κρατήσεις αυτό που έχεις τι φ είναι?

Εγω προσωπικά απο αλλαγή φ60 σε φ54 εξωτερική είδα καλύτερα αποτελέσματα στο δρομο και αρκετα πιο γραμμικό! Ποιος μου λέει όμως ότι αν τοποθετήσω ενα μεσαίο ή αν έβαζα φ51 εξωτερικό  δεν θα ηταν καλύτερο???
Αυτα τα ερωτήματα δεν θα μου τα λύσει κανένας εξατμισας αν δεν μπορέσω να τα δω στην πράξη! ;)
Άσχετο, σε ποιον σκέφτεσαι να πας?
 

laDAKIAS

Member
Jul 2, 2010
114
0
16
38
αθηνα
ο δανελατος μου έδωσε μια πολύ καλή τιμή άλλα δεν ξέρω τι καζανάκια βάζει και δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα για την δουλειά του οπότε τον απέκλεισα!

στον gpexhaust κατέληξα είναι ο πιο ακριβός από όσους ρώτησα άλλα όλοι μου είπαν τα καλύτερα ελπίζω να με ειναι καλή επιλογή!

θα πάω αύριο για 50αρα και ότι γίνει!
θα μπει καταλύτης magnaflow 200αρης και μεγάλα καζανάκια (μεσαίο και τελικό) για να μην έχω πολύ θόρυβο!
 

panosd

Pro Member
Σεπτ. 4, 2011
657
0
16
35
Η gpexaust  εχει φτιάξει ενα πολύ αξιόλογο project σε ένα czt ενος φίλου το οποίο το εχω κάνει και βόλτα και υπολογίζετε στα 380αλογα.Πολυ ωραία δουλειά!
Έχω ακούσει ομως και απο αλλα παιδιά οτι έχει κάνει κάκιστη δουλειά πανω στα αυτοκίνητα τους! (Ενα απο αυτα είναι και μέλος εδώ! ) Εκτός από αυτα τα 2 μαγαζιά έχεις πάει κάπου αλλού να κάνει μια συζήτηση? Δεν θα ηταν κακό!
Σκέφτεσαι κατι απο θεμα προγραμματισμου για πιο μετά? Ισως σε βοηθήσει για να πάρεις τα μέγιστα για την εξάτμιση που θα βάλεις!
Επίσης έχεις κάνεις με κάποιο αυτοκίνητο δοκιμές για να δεις το πριν και το μετά? Ίσως κάποια δυναμομετρηση?
 

laDAKIAS

Member
Jul 2, 2010
114
0
16
38
αθηνα
και στον maikon πήγα!
έχετε να μου προτείνετε κάποιον?

Ο προγραμματισμος θα γίνει πολύ αργότερα!
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
ποπαι (ns racing) και exhaust center είναι και αυτοί πολύ καλές επιλογές. PMC επίσης έχω ακούσει καλά λογιά και πολλά "καλα" αμάξια έχουν πάει εκει.
 

panosd

Pro Member
Σεπτ. 4, 2011
657
0
16
35
laDAKIAS said:
και στον maikon πήγα!
έχετε να μου προτείνετε κάποιον?

Ο προγραμματισμος θα γίνει πολύ αργότερα!
Κοίτα για ποπαι δεν μπαινω στη διαδικασία να σου αναλύσω, θα εχεις ακουσει σιγουρα απο μονος σου.!
Παρα πολυ ωραία δουλειά έχει κανει ο exhaust center σ2 καποια παιδιά απο εδώ μέσα που έχουν τοποθετήσει ολόσωμη και οχι μόνο σωλήνα και τελικό!Απόλυτα ευχαριστημενος έμεινα εγω από την δουλειά που έκανε στο αυτοκίνητο μου ο Σκριβανος αλλα και στο οικονομικό κομμάτι..αντιθετα η δουλειά που έκανε στον Ιάκωβο δεν μου άρεσε και τοσο γενικά όμως ακούγονται πολύ καλά σχόλια!
Εγω προσωπικά θα πέρναγα απο αυτούς τους 3 για να εχω μια πιο σωστη προσέγγιση για το τι τελικά θα κάνω!
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread