panosd said:
Έπειτα απο παρότρυνση κάποιων, διάβασμα σε αλλα forum με αντίστοιχες επιδωσεις αυτοκινήτων και λαμβάνοντας και τις απόψεις κάποιων παιδιων από εδω αποφάσισα να πειραματιστώ και να στενεψω την milltek σωλήνα από φ60,3 σε φ54!Το αποτελεσμα αυτού είναι οτι μου έχει κόψει παρα πολυ αισθητά το αυτοκίνητο απο τις 3000σαλ μέχρι και τον κόφτη!
Αυτό αποδεικνύει ότι δεν είναι τυχαία η εξάτμιση της milltek με φ60, 3 διατομή σωλήνας και με το κατάλληλο τελικό! Διαψεύδει όσους πίστευαν ότι είναι μεγάλη για αυτά τα άλογα και αυτο το στάδιο βελτίωσης!Οταν επιστρεψω Αθηνα θα ξανα τοποθετήσω την milltek και αυτη θα βγει στο σφυρί!
Και επανέρχομαι στο θέμα με τα τελικά συμπεράσματα....
Επειτα απο τις πρώτες εντυπώσεις που ειχα αποφάσισα αφου την ειχα βάλει να την αφήσω καποια χλμ, να κανω πιο μετα μια δυναμομετρηση και να πραξω ανάλογα!
Αφου έκανα περίπου 700χλμ έβλεπα το αυτοκίνητο ολο και καλύτερο με αρκετα απότομα ξεσπαματα και με μια πιο εντονη ροπή στις ψηλές στροφές!Μου φανηκε πολύ περίεργο και στην πραγματικότητα τα ίδια μου έδειξε και το δυναμομετρο!Απ ότι καταλαβαίνω μέχρι και στην αλλαγή της σωλήνας ήθελε να προσαρμοστεί ο εγκέφαλος! Εγω προσωπικά δεν μπορω να το εξηγήσω αλλιώς!
Ολες οι απόψεις είναι καλοδεχουμενες!
Καποια στιγμη θα ανεβάσω και καποιες φωτογραφίες απο τη δουλειά που έγινε.
Την δυναμομετρηση θα την αναρτήσω στο κατάλληλο θέμα!