Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Crazy

Hero Member
Vip Team
Jul 8, 2010
1,568
8
38
38
Οπου υπαρχει στροφη....
Riordian said:
ποπαι (ns racing) και exhaust center είναι και αυτοί πολύ καλές επιλογές. PMC επίσης έχω ακούσει καλά λογιά και πολλά "καλα" αμάξια έχουν πάει εκει.
Πολυ καλος ο pmc,αλλα τσεκουρι.

Αναλογως κ μεχρι ποσα εισαι διατεθημενος να δωσεις.
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
δεν συμφωνω καθολου με το "θα βαλω οτι κατσει και αν κατσει, εκατσε"! Η εξαγωγη και η μηχανικη ρευστων που τη διεπει ειναι μεγαλη επιστημη και καλο ειναι πριν επιλεξετε εξατμισα αλλα και εξατμιση να τα σταθμιζετε λιγο γιατι αφενως μιλαμε για τη τσεπη σας αλλα και τη βελτιωση του αυτοκινητου. Υπαρχει ενας απλος τροπος υπολογισμου επιλογης της ιδανικης διατομης η οποια ειναι HP/10 + 36= R. δηλαδη σε αυτοκινητο με 100αλογα η ιδανικη διατομη ειναι η 100/10 + 36 =46mm . βεβαια εχουν ακουστει γνωμες πως δεν ισχυει παντα κατι τετοιο αλλα σιγουρα ειναι πολυ πιο επιστημoνικα τεκμηριωμενο απο το "παω και οτι κατσει". Απο εκει και περα το ποσο θα μεγαλωσει η διατομη ωστε στη μεγιστη δυνατη θερμοκρασια η ροηκαι η ταχυτητα των καυσαεριων να ειναι ιδανικη ωστε να μην "φρακαρουν" και να δινουν το max σε αποδοση ειναι μεγαλη συζητηση και εχει να κανει με πολλους παραγοντες. Στο GTCC ο Βλασσης(ατομαρα ααπο τις λιγες σε θεματα μηχανικης!!!Δεν νομιζω να υπαρχει αλλος επιστημονας της κλασης του) εχει γραψει πολυ ωραια και τεκμηριωμενα πραγματα αναφορικα με την επιλογη διαμετρων , ταχυτητων αλλα και το μυθο του back pressure. Ψαξτο λιγο πριν παρεις τη τελικη σου αποφαση κερδισμενος θα βγεις.
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
Ximiki Veltiosi said:
δεν συμφωνω καθολου με το "θα βαλω οτι κατσει και αν κατσει, εκατσε"! Η εξαγωγη και η μηχανικη ρευστων που τη διεπει ειναι μεγαλη επιστημη και καλο ειναι πριν επιλεξετε εξατμισα αλλα και εξατμιση να τα σταθμιζετε λιγο γιατι αφενως μιλαμε για τη τσεπη σας αλλα και τη βελτιωση του αυτοκινητου. Υπαρχει ενας απλος τροπος υπολογισμου επιλογης της ιδανικης διατομης η οποια ειναι HP/10 + 36= R. δηλαδη σε αυτοκινητο με 100αλογα η ιδανικη διατομη ειναι η 100/10 + 36 =46mm . βεβαια εχουν ακουστει γνωμες πως δεν ισχυει παντα κατι τετοιο αλλα σιγουρα ειναι πολυ πιο επιστημoνικα τεκμηριωμενο απο το "παω και οτι κατσει". Απο εκει και περα το ποσο θα μεγαλωσει η διατομη ωστε στη μεγιστη δυνατη θερμοκρασια η ροηκαι η ταχυτητα των καυσαεριων να ειναι ιδανικη ωστε να μην "φρακαρουν" και να δινουν το max σε αποδοση ειναι μεγαλη συζητηση και εχει να κανει με πολλους παραγοντες. Στο GTCC ο Βλασσης(ατομαρα ααπο τις λιγες σε θεματα μηχανικης!!!Δεν νομιζω να υπαρχει αλλος επιστημονας της κλασης του) εχει γραψει πολυ ωραια και τεκμηριωμενα πραγματα αναφορικα με την επιλογη διαμετρων , ταχυτητων αλλα και το μυθο του back pressure. Ψαξτο λιγο πριν παρεις τη τελικη σου αποφαση κερδισμενος θα βγεις.
πολυ σωστος αλλα πρεπει να υπολογισουμε και το μηκος απο τα καζανακια που θα βαλουμε. πχ ενα καζανακι τελικο ελευθερο εσωτερικης διαμετρου φ50 με μηκος 35cm θα δωσει χαμηλοτερα ροπη απο ενα φ50 εσ. διαμετρου με μηκος 40cm. δηλ οσο ανεβαινουμε σε μηκος τοσο μεταφερουμε και την ροπη ποιο ψηλα. τα αναφερω παντα με λογικη εξηγηση απο εξατμισα που μου μιλησε ακριβως με τον τροπο που γραφεις εσυ
 

panosd

Pro Member
Σεπτ. 4, 2011
657
0
16
35
Ximiki Veltiosi said:
δεν συμφωνω καθολου με το "θα βαλω οτι κατσει και αν κατσει, εκατσε"! Η εξαγωγη και η μηχανικη ρευστων που τη διεπει ειναι μεγαλη επιστημη και καλο ειναι πριν επιλεξετε εξατμισα αλλα και εξατμιση να τα σταθμιζετε λιγο γιατι αφενως μιλαμε για τη τσεπη σας αλλα και τη βελτιωση του αυτοκινητου. Υπαρχει ενας απλος τροπος υπολογισμου επιλογης της ιδανικης διατομης η οποια ειναι HP/10 + 36= R. δηλαδη σε αυτοκινητο με 100αλογα η ιδανικη διατομη ειναι η 100/10 + 36 =46mm . βεβαια εχουν ακουστει γνωμες πως δεν ισχυει παντα κατι τετοιο αλλα σιγουρα ειναι πολυ πιο επιστημoνικα τεκμηριωμενο απο το "παω και οτι κατσει". Απο εκει και περα το ποσο θα μεγαλωσει η διατομη ωστε στη μεγιστη δυνατη θερμοκρασια η ροηκαι η ταχυτητα των καυσαεριων να ειναι ιδανικη ωστε να μην "φρακαρουν" και να δινουν το max σε αποδοση ειναι μεγαλη συζητηση και εχει να κανει με πολλους παραγοντες. Στο GTCC ο Βλασσης(ατομαρα ααπο τις λιγες σε θεματα μηχανικης!!!Δεν νομιζω να υπαρχει αλλος επιστημονας της κλασης του) εχει γραψει πολυ ωραια και τεκμηριωμενα πραγματα αναφορικα με την επιλογη διαμετρων , ταχυτητων αλλα και το μυθο του back pressure. Ψαξτο λιγο πριν παρεις τη τελικη σου αποφαση κερδισμενος θα βγεις.
Αρκετά λογικά τα γραφόμενα σου αλλα εγω δεν μπορω να προσεγγίσω ότι ενα τουρμπο αυτοκίνητο 190 ίππων θέλει  190/10+36=55mm!το αποτέλεσμα αυτού είναι εσωτερική ή εξωτερική διατομή? Επίσης υπάρχει κάποιος διαφορετικός τύπος ανάλογα με το αν είναι τούρμπο ή ατμοσφαιρικό?
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
προσεξε να δεις τι γινεται για αυτο και ανεφερα το Βλασση και το μυθο του Back pressure. Ουσιαστικα το back pressure υπαρχει και η δυναμικη του καθοριζεται απο το ποσο θα το περιορισεις στην εξοδο ωστε να κανει το αυτονοητο.Οταν "ανοιγεις" μια εξατμιση το περιορισμο τον αναλαμβανει τοσο το μεσαιο αλλα και το τελικο τα οποια απο μονα τους διμιουργουν back pressure.Οποτε οταν λες οτι "Χανεις" ουσιαστικα αυτο που εχεις διμιουργησει ειναι να χαλασεις το συντονισμο της εξαγωγης με αποτελεσμα τα καυσαερια να μην εχουν δυναμικη και τοση επιθετικη κινηση ωστε να γινει εξοδος  μεσο του κυκλωματος της εξαγωγης(με οτι περιλαμβανει αυτο). Οποτε πολυ σωστα το λες πως πρεπει να καθορισεις τα μηκη και τα μεγεθη του κυκλωματος ωστε να εχεις σε ολο το φασμα το επιθυμητο αποτελεσμα. δηλ. ουτε να "χανεις" ψηλα και να "κερδιζεις" χαμηλα αλλα ουτε και το αντιθετο. Για μενα αυτο ειναι και το απολυτο μηδεν, δηλαδη η τελεια ισσοροπια στην εξαγωγη.Τωρα ποιος εχει γνωσεις να επιτυχει το απολυτο μηδεν ειναι επι πλεον κουβεντα.
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
@ panosrod: χιλια συγνωμη νομιζα πως το ειχα γραψει. Ο συγκεκριμενος τυπος απευθυνεται αποκλειστικα σε ατμοσφαιρικα μοτερ τα turbo καθοριζονται διαφορετικα!Θα το κοιταξω μιας και δεν ειμαι fan-atic των turbo και δεν ασχολουμαι τα μεγιστα.

δεν πιστευω τοση ωρα το μελος που γραφει να εχει turbo; giggle giggle

@crazy: μιλαμε παντα για εσωτερικη διαμετρο.
 

laDAKIAS

Member
Jul 2, 2010
114
0
16
38
αθηνα
το focus 2,0 φοράει ίδιο cutback με το 1,6.
οπότε όλα είναι ρευστά όσο αφορά την διάμετρο!
 

panosd

Pro Member
Σεπτ. 4, 2011
657
0
16
35
Ωπα...εγω είχα μείνει στο 1.6 το tivct! Εχουμε ανοίξει συζήτηση και μας το λες τωρα οτι έχεις βάλει 2.0 πάνω?
Πόσους ίππους είναι αυτό?


Οκ τοτε Βαγγέλη!Πιστεύω ότι έχουν βάση τα λεγόμενα σου και τα νούμερα ειναι παραπλήσια και συμπίπτουν με τα αναμενόμενα!
Θα συμφωνήσω και με τον Γιάννη!
 

laDAKIAS

Member
Jul 2, 2010
114
0
16
38
αθηνα
όχι πανο για το 1,6 tivct λέμε!
άπλα από μαμά το 2,0 φοράει ίδια εξάτμιση με το δικό μου!
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
και κατι αλλο σημαντικο που ξεχασα (αυτονοητο μαλλον αλλα θα το γραψω γιατι πολλοι διαβαζουν..). Εννοιειται πως αν το αμαξι το προοριζετε για σοβαρο ΦΠΕ η εκκεντρα τοτε πρεπει οι διατομες να υπολογιστουν βαση την ιπποδυναμης που θα μας δωσει η τελικη βελτιωση και οχι το stock μοτερ.
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Όλα αυτά που αναφέρατε είναι πολύ χρήσιμα αλλά το κακό είναι ότι δεν μπορεί να θεωρηθεί κανόνας. Παίζουν και άλλοι παράγοντες εκτός από αυτούς που έχετε αναφέρει και είναι  ο σχεδιασμός της κεφαλής, το μήκος του αυτοκίνητου (από την στιγμή που θα πάρει την εργοστασιακή θέση) που πρέπει να τους λάβουμε πολύ σοβαρά υπόψη μας και ιδικά όσο ανεβαίνουμε σε άλογα αυτός ο τύπος κατά την δική μου ταπεινή άποψη παύει να ισχύει.
Επίσης ένα άλλο “κακό” είναι ότι, εάν πούμε ότι πάμε ντε και καλά με τον μαθηματικό τύπο θα συναντήσουμε και “τρύπες” στις διατομές των σωληνώσεων. Σε αυτή τη περίπτωση συνήθως επιλέγουμε την αμέσως λίγο μεγαλύτερη διάμετρο.


Υπάρχει και άλλος ένας μπακαλίστικος τρόπος που είναι ότι φτιάξεις κάντο 10% μεγαλύτερο και θα είσαι οκ. :eek:
Σε αυτή τη περίπτωση όμως ξαναγυρίζουμε στην θεωρία του μαστρο μήτσου και κιτσου παρόλο που έχει αποδειχτεί στο παρελθόν ότι δουλεύει. whistling
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
Αυτο για τους επιπλεον παραγοντες το εχω αναφερει ηδη.Αναφορικα με τη κεφαλη κ το σχεδιασμο της τι εννοεις γιατι δεν το πιανω.
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Ως γνωστών όλες οι κεφαλες δεν είναι ίδιες σχεδιαστικά (αυλοί πάχος – μήκος , γωνία βαλβίδων κλπ) με αποτέλεσμα η ίδια η σχεδίαση της κεφαλης να επηρεάζει κατά έναν πολύ μεγάλο βαθμό τον παλμό των καυσαερίων.  Αναφέρομαι κυρίως στο κομμάτι του χταποδιού (που είναι άμεσα συνδεδεμένο με την κεφαλή)την σχεδίαση και την διάμετρο των πλοκαμιών γιατί και αυτά συνδέονται άμεσα με την διάμετρο της υπόλοιπης εξάτμισης και κατ επέκταση με τον τύπο που συζητάμε
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
Το focus II 1,6 βγαίνει στα 115 άλογα και όχι στα 125. Αυτό σημαίνει πως το μοτέρ στο focus πρέπει να έχει κάποια διαφορά με του fiesta σωστά; Αυτη η διαφορά ποια είναι; Πάντως Νικόλα δεν πιστεύω πως το fiesta με το focus έχουν διαφορετικό σχεδιασμο κεφαλών ή πάχος ή οτιδήποτε. Το focus είναι μεγαλύτερο σε μήκος από το fiesta. Φαντάζομαι πως και η εισαγωγή είναι μπροστά και αντίστοιχα το χταπόδι πίσω όπως στα φιέστα.

Γράφω ό,τι γράφω με βάση ό,τι γράψατε και θα πω πως αν πάει κανείς για mild tuning (εξάτμιση - φίλτρο) θα έλεγα 51φ (εξωτερικό).

Πριν το φιέστα είχαμε focus σαν το δικό σου και θα σου σύστηνα 51αρα με 4 2 1 χταπόδι. Παρόλο που είναι ίδιο μοτέρ δεν συμπεριφέρεται όπως στο φιέστα και θα τανε καλύτερα για μένα να πάρει το αμάξι σου τα πάνω του στις μεσαίες στροφές. Εξάλλου αν ψάξεις στο VS θα δεις τα πατήματα panosd vs vasilisfiesta. Στα πρώτα πατήματα φόρανε τα παιδιά τα ίδια πράγματα μόνο που o vasilisfiesta φοράει 4 2 1 χταπόδι και πάνε κοπίο (φεύγει στην αρχή ο βασίλης και στα ψηλά μαζεύει ο πάνος και πανε μαζί)

Καλή σου τύχη και επιτυχία και σου εύχομαι να μην μετανοιώσεις ότι και να κάνεις  ;)
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Στέφανε επεκτάθηκα και έφυγα από το θέμα που απασχολεί τον φίλο με το Focus. Αυτό που έγραψα ήταν γενικό όχι για διαφορές μεταξύ Fiesta & Focus ;D
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread